Isnin, 24 Ogos 2009

Proton EXORA Versi Optimus Prime










well, what do u think?? smart kan.. mula2 nengok yg br2 keluar tu mmg tak cun langsung.. tp bile ku dah tengok yg ni, fulamak... hehe.

Ni actually dapat dr email.. tak tau la pulak samada Proton da lancarkan ke belum.. tp ku mmg suka kaler putih ni.. sgt2 suits me. huhu.. so, pe lagi? nantikan kedatangannya heh..

Sabtu, 22 Ogos 2009

Ramadhan Datang Lagi




Ramadhan datang lagi. Kita akan berpuasa selama sebulan. Ramadhan bulan yang penuh denagn keberkatan. Marilah kita semua bersama-sama mengejar keberkatan ini.

Sempena bulan Ramadhan yang mulia, izinkan diri ini memohon ampun dan maaf pada semua yang mengenali diri ini andai selama kite berkenalan ada antara kata-kata yang diucapkan menyinggung hati dan perasaan. ada antara perbuatan ini yang melukakan hati. Maafkan lah.. Al-maklum la, diri ini hanyalah insan biasa yang tidak lepas daripada melakukan kesilapan.

Semoga Ramadhan kali ini adalah lebih baik dari Ramadhan2 yang sebelumnya. InsyaAllah..


SELAMAT BERPUASA!!!!

Rabu, 12 Ogos 2009

Wif Hadif

Hmmh.. semalam tengah bersiap-siap nk ke tempat kerja, mak ku called bagi tau yg dier demam and flu. hmmh. nampaknye kene la ku amek cuti emergency tuk jaga hadif. ku trus bukak uniform keje n cakap kat hadif "hadif, nenek demam, hadif tak gi rumah nenek harini".. hadif pun mcm faham trus sambung tdo. hmmh.. skang ni mmg musim la kan. dengan jerebunye. dgn kes H1N1 nye.. "Ya Allah, jauhkanlah keluarga ku dari malapetaka ini, Amin"..

Dari pagi cam biasa rutin ku kalau cuti, buat air mandi adib, mandikan dier sambil main2 jap lam kolam dier, pakai baju n trus prepare bubur nestum utk sarapan dier. pastu ku kluar basuh basuh baju (ye la, da washing machine nye kat luar.. kene lah keluar, ye tak..) hehe, adib pun join. tp dier dok main sepak bola dier.. da puas sepak, rendam bola lam baldi.. huh.. macam2 anak ku sorang ni.. lepas dier da penat main, mintak susu. pas basuh kaki, basuh tangan dier, salin plak baju dier n trus bobok kan dier.. ha, bile hadif da bobok, dapat la mommy buat keje rumah dgn senang hati + masak bubur tuk hadif..:-p.. pastu kul 1 hadif bangun, suapkan dier bubur nasik lak.. pastu dier main lagi.. sambil2 tu ku suka dok ngan dier sambil baca kan abc n nyanyi lagu lam citer aqso madina TV 9 tu.. (lagu fav dier ni, tak tau nape..)..








tak lama pastu babah nye balik, hmmh, trus siap sbb babahnye nk bawak gi tepi sungai kat west country jalan reko tu. ade keje sket kat situ, ngecat n landscape..








hmmh.. sbenarnye me nk ckp kat sini yg alangkah best nye kalau jadi suri rumah sepenuh masa kan.kan.. leh spent byk masa dgn anak.. tp buat masa ni blum boleh lagi.. tak tau la bile leh dapat jawatan tu..



ok la.. ape benda la dimerepekkan pagi2 ni.. sampai berjumpa lagi.. da...

Isnin, 10 Ogos 2009

Candid: Hadif Dancing

video

Baru-baru ni, nenek si hadif ni rakam tom tom bak kat astro ceria tu. neneknye mmg rajin giler merakam tom tom bak n upin & ipin utk cucu kesayangan dier ni. tup-tup masa tgk tom tom bak tu, hadif trus menunjukkan aksi shuffle dier (bak kate office mate bile nengok aksi hadif ni).. hehe. geli hati betul.. skang da mcm2 pandai da hero sorang ni.. ha, tgk la ye.. ku yg dok merakam aksi dier ni nahan gelak jer.. hehe..

:Teruskanlah:

Pernahkah kau bicara

Tapi tak di dengar

Tak di anggap

Sama sekali


Pernahkan kau tak salah

Tapi disalahkan

Tak di beri

Kesempatan


Reff :

Kuhidup dengan siapa

Ku tak tau kau siapa

Kau kekasihku tapi

Orang lain bagiku


Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau begitu


Kau tak butuh diriku

Aku patung bagimu

Cinta bukan

Kebutuhan mu


Back to reff.


Hoo.. Hooo


Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau.. kau begitu


Teruskan lah… teruskan lah..

Khamis, 6 Ogos 2009

Pictures Only









(hadif di taman tasek shah alam)







(Anak-anak buah belah suami - Sarah Yusrina & Safiyya Yasmeen)



(hadif kene geget)



(hadif turun padang membantu babahnye di site.. heheheh) - rajin anak mommy ni ye..


(poyo je kan.. amek gambo sendirik.. hehehe)


(halo, halo.. who's that.. hehe)



(ni la dier.. konon nk suap kek sendiri.. last sudu singgah kat pipi n idong dier.. heheh)



(wif aunt mediha and uncle zeyad)




Me & Hadif



Sabtu lepas kitorang gi Hospital besar kat Seremban. Melawat kawan hubbby. Dier accident dan mmg teruk la.. patah tulang peha. masuk besi katanye.. tp pergi2 adib takleh masuk, sebab kes H1N1 tu.. so ku dan hadif tggu dlm kete. hubby naik sorang je ke wad 7C.

So dlm kete tu mcm2 ragam si hadif ni.. tgk je la ye..